Önceden yapıyordum ama sıkılıp açmaya çalışıyor. Gaz sancısı olsa ağlayarak kıvranır diye düşünüyorum ama bir türlü çözemedim bşr kaç gün öncesine kadar mama veriyorduk çok güzel uyuyordu ama sütümde yeterli diye doktor kabızda olmuş diye mamayı kestik. Şimdide sürekli emmek istiyor ve sıçramalarla uyanıyor uykuya dalamıyor ne yapayım bilemedim