Kızlar yeni doğum yaptım hastanede ki bebek hemşiresi hemen emzik verme dedi efor sarfedip zayıflar dedi en başta tutulmuyor mu emzik yada belirli bir süresi var mı emziğe alışıp meme reddi de yapmasını istemiyorum ama emzik tutmasını istiyorum ilerisi için zorluk yaşamak istemiyorum 3.5 yaşında bir kızım daha var