Ozgery_ Bebeğim 1 haftadır Büyük Abdestini Yapmıyor. Büyük bi sorunu varmıdır sizce başına gelen oldumu ? Bide sürekli kusuyor 4 aydır çare bulamadık 🥹😮💨 Düzgün bir çocuk doktoru bulsak götürücemde herkes tatilde ya da ayrılmış
Ozgery_ anorganikanneeee kurması doğduğundan beri var tuvaletini yapamıyor gaz çıkarıyor onun yerine sadece
Pateteslimanti Sadece anne sütü alıyorsa 1 haftaya kadar normal diye biliyorum. Kusma da fazla emiyorsa fazlasını çıkarıyordur belki fışkırır tarzda kusmuyorsa