Ne yazsam da zaman geçse uyumasam sonra uyumadığım her dakika için yarın kendime küfretsem ay mecazi şimdi biri görür hasbel kader beni linç eder. Eskiden öğrenciyken Twitter’da ne yazdım geceleri ne eğlenir gülerdik kimse birbirini tanımazdı herkes anonim çok eğlenceliydi canım öğrencilik yıllarım geri dön geri dön ne olur geri dön