Vallahi yıldım🫠 6 gün sonra 5.ayına girecek bir kızım var, geceleri 8 de uyuttuğum bebem şu 1 haftadır asla uyumuyor. Memleketime geldim ve bir süre burdayım acaba düzen değiştiği için mi diyorum, ama kaç gün oldu artık buna da alışması gerekmiyor mu🤢 tam 4.ay atağı bitti derken şimdi bu başladı ya da atak mı gecikti biz mi atağa geç girdik bilemiyorum. Var mı sizde de böyle durumlar?