Bebegim 15 aylık.Artık kendimi iyi hissetmediğim için sut sagmayi bırakmak istiyorum sadece 20 gün emdi meme reddi sonrası 4.ay atağından sonra hic emmedi.Doğdu doğalı sut sagiyorum.Şimdilerde gün içinde bile çocuğa yetecek enerjim kalmıyor. Sutten kesmek için erken mi sonrasında suçluluk duyar miyim?Zayıf bir bebek ek gıdaya hiç düşkün değil. Süt yerine mama verip kendimi toparlamak istiyorum. Deneyimli annelerin fikirlerini merak ediyorum. Çok duygusalim bu konu için geri dönüşü de olmaz biliyorum yardımınıza ihtiyacım var.