muratnannsi bnde aynıyım. Gurbette değilim ama annmler glip gtse bile bakımı hp bendeydi hiç bırakıpta bişy yapmadım biyere gitmedim. Markete bile 5 dk bırakmaya korktum. Bi cesaret eşim bişy olmz kaç kişiler bkrlar karnını doyur altını değiştr dedi. Öyle gaza glip gttim.ama gldiğimdeki o suçluluk duygusu garip hissettrmişti. İsmimle seslndiklerinde etrafa bkmş bni aranmış faln üzülmüştüm o an ama şimdi iyiki gttim diyorum. Kafam dağıldı. Değişiklik oldu.bn uykudan uyandıktan sonra gitmiştim. Uyandığında bni görmezse huzrsz oluyo diye. İnsanlar günlerce bırakıp tatile gidiyo. Bikaç saat kendinize izin vereblirsnz