yaramaz_bocegim öncelikle sağlıcakla büyütün evladınızı. Bazı çocuklar hırçın, bazı çocuklar sakin. Her çocuk biliyorsunuz ki kendi karakteri ile doğuyor. O öyle bu böyle diye sınıflandırmak olmaz tabi. Benim merak ettiğim bişey var ama. Beni yanlış anlamayın öncelikle ama başka bişey yapmış olabilir mi? Korkutmak dışında başka bişey? Sizin görmediğiniz anlarda mesela başka bişey yapma ihtimali var mı? Aklınıza kötü bişey getirmeyin dicem ama ben açıkçası korktum. Canını acıtacak bişey yapmış olabilir mi? Aklıma gelmiyor değil. Bu kadar korktuğuna göre fiziksel bişey mi yaptı acaba? Mesela çocuklar cimciklemeyi sever, vurmayı, itmeyi, düşürmeyi… Görmediğiniz sürede acaba bunlardan birini mi yaptı? Çok üzücü bir durum tabi. Bende kendi yeğenimde yaşıyorum. O yüzden bebeğimle onu bir araya malesef getiremiyorum. Aralarında çok yaş farkı yok gerçi ama karakter olarak farklılar. Yapacak bişey yok. Evladımın korkmasındansa görüşmemeyi tercih ediyorum. Yapacak bişey yok malesef…