Nes1989 bezlemeseniz çok iyi olur. Zaten belli bir yol gelmişsiniz. Bende ilk zamanlar duphalac kullandım zaten çok saklanarak zar zor kaka yapıyordu altı bezliyken. Bir de rutin oluşturun. Mesela biz akşamları yarım saat kadar otururduk tuvalette ben kitap okurdum şarkı söylerdik. Şimdi kaka zamani diye otururduk. Yapmasa bile bir düzen oldu. Bir gün yaptı üç gün yapmadı mesela ama o rutin oluştu. Daha sonra sabaha döndü rutin. Sabahları yarım saat oturmaya başladık derken öyle öyle aştı o korkuyu.