Selam kızlar, 12. Haftamıza giriyoruz ve anlam veremedigim bir huzursuzlugu var ne emiyor ne uyuyor. Ve sürekli aglıyor bunları yapmak istediigmde. Sadece konusalım hoplatalım güldürelim oynayalım istiyor ama asla durmadan durdugum an huzursuzlugu devam ediyor. Mesela bugün 2 saat uyudu sadece gündüz. Simdi gece uykusuna yatırabildim yani kalkmazsa gece uykusu olucak umarım🙈. Neysee sizler bu atak haftalarını nasıl atlatıyorsunuz önerileriniz varmı? Nasıl geciyorr biraz tavsiye öneri atın lütfennn