Prenses_dzce Kızlar bebeğimin gazını çıkarmadan emzirdikten sonra emdiği sütü resmen çıkardı gaz çıkarmadım için diymi bu
Kayra_68_aksaray Prenses_dzce çok emmiş tir yada sürekli kusuyorda reflu şu vardır kaç aylık bebeginiz benim bebeğim 3 ayık çıkarmıyorum hiç gazini
ShuraMeyra Prenses_dzce ben gazını cıkartıyorum asla uzatmam hemen ama benimki öyle gazını cıkarıyoki kusuyo😂
ShuraMeyra Prenses_dzce yani zaten kapakcıkları henüz kapanmadıgı icin büyük gegirince kusuyorlar. Kusma gazla birlikte oluyor
Semihbebek1 ShuraMeyra emzirdikten sonra sırt üstü mü yatırıyorsunuz nasıl yapmalıyım bazen gazi çıkmıyor
ShuraMeyra Semihbebek1 ben emzirdikten sonra 1 dk falan hic hareket ettirmiyorum sonra cok yavas omzuma koyuyorum. Dik oluyor. Emzirirkende cok yatarak degil bası midesi yukarda dik durcak sekilde emziriyorum.
ShuraMeyra Semihbebek1 sonra düz yatırıyorum basını kendi saga yada dola ceviriyor artık 3 aylık oldu büyüdü cünkü. Besigi kademeli 1 kademe bas kısmını yükseltiriyorum hafif yüksek duruyo. Asla yastık kullanmayın boynu icin cok zararlı
Semihbebek1 ShuraMeyra yastık değilde çok hafif bir yükselti sağladım battaniye ile çünkü kusmasi oluyor bazen sırt üstü koysam bile başını hareket ettiriyor korkuyorum ben de