Bir de elini emmek istemesi sebebi ile kendini uyandırıyo gündüz bir şekilde tamam da bunun gecesi de var.. hayattan soğuyo insan.. kundak yapsan olmuyo yapmasan olmuyo 4 aylık ne zaman biter emmes bilmem valla hayırlı uyku versin bebeğime allahım ne diyeyim