Solomon kullanıyoruz çokmemnunuz 19 aylık kızım yazım ara verdik ama hem sıcaktan gemde yeni yürümeye başladığı için hevesliydi yazı yürüyerek geçirdik.geçen hafta bir kez kullandık tekrar sezonu açtık. Benim bileklerim rahatsız kucakta çok zorlanıyorum araba da kullanmıyor! Kanguru süper pratik kış içinde çok ideal kanguruya koyuyorım üzerine de battaniye sarıyorum sıkıştırıyorum. Sıcacık geziyoruz