Biribiri Cok stresli zamanlar geciriyorum ve sütumun cok azaldigini gordum bugun hatta gelmiyo gibi ne yapabilirim stresten kesilen sut tekrar çogalirmi bide bunun icin bugun kahr ettm kendimi bebegime bakip surekli ozur dileyesim geliyo
Senden-bokolmaz Biribiri daha fazla stres yapmayın benimde azaldı sizin gibi damlalar vitaminler yulaf falan yedim stresi de bıraktım iyi gibi şuanda
ikikereannee Biribiri bestlak damla al hemen. Ayrıca dereotu maden suyu bulgur pilavı ve tahin sütünü çoğaltır
falconsw Biribiri geçen hafta bende strese girdim sütüm kesildi aniden . Biraz sakin olun süt yapacak yiyecekler tüketin tekrar geliyor . Süt yapması için en çok tükettiğim et , hurma , kuru üzüm , bulgur , mercimek aklıma gelen bunlar .
redizepol1 Biribiri Bestlak damla herkese yaramıyor . Solgar Brewers B12 her aldırdığım dua etti. Benim de çok azalmıştı stresten. Şuan çocuğumu saat başı emzirsemde süt geliyor. Kuzenim sezeryan oldu. Mama verdi. Sutu hicc yoktu bunu kullanıyor emziriyor şuan. Biraz pahalı ama değer. İçinde 250 tane var 1 buçuk ay yetiyor. 300 TL mi neydi en son
theseymik Solgar b12 sabah akşam ikişer tablet tabi kullanımını eczacınıza da danışın. Kuru dut yiyebilirsiniz ya da hoşafını hazırlayıp içebilirsiniz. Olabildiğince tişörtünüzü çıkarıp ten teması yapın. Bebek uykuya geçerken değil uyanırken emzirin. Kucağınızda gezdirerek de emzirebilirsiniz olabildiğince emzirme süresinde bebeğinize odaklanın 🤍
Tosi Biribiri evet var dün aldım bende, benimde çok ciddi azalış var hatta o kadar azaldı ki çocuğum susuz kalmış
Biribiri Tosi nasil anladiniz benim bebegmde sanki ciş rengi daha sarı bu aralar bu ay kiloda almamis 3 aylik
Tosi Biribiri idrar rengi aşırı koyuydu hatta pembe lekeler vardı korktum hemen mama verdim bir süre 3 gündür emzirme + mama gidiyoruz çok sükür rengi apaçık oldu Terliyor bebekler çok fazla bu sıcaklarda bide sütüm azalınca iyice susuz kalmış yavrum, sonra doktora götürdüm iyi yapmışsın mama vererek susuz kalmış dedi Benim bebeğimde tam 3 aylık
Tosi redizepol1 ben de alayım o zaman vallahi sütüm artsın diye at gibi arpa yedim içtim at gibi oldum cidden ama ne süt var ne birsey resmen 🤷♀️ sürekli birseyler yapmalıymışım gibi geliyor 3 ay sırf anne sütüyle geldik ama sor bana nasıl geldim 😂
redizepol1 Biribiri sabah öğlen aksam 2 şer tane zamanla süt çoğalınca sabah aksam içmeye başladım ben
redizepol1 Tosi Çok iyi anlıyorum benimde 3.aya girmeye başlayınca azalmaya başladı. Çok araştırdım. Bestlak damla dediler. Fakat o herkeste ise yaramıyormus. Alan kişilerin tek tek yorumunu okudum sabahlara kadar. O derece psikolojim bozuldu. Sonra bi tane hemşireyle konuştum. Bana bunu önerdi. Kalkıp bide bunun yorumlarını okudum. Hic olumsuz yorum yoktu. Kıydım paraya 😃 yavruşkam yeterki süt icsin. İlk basta birşey anlamadım aradan 2 3 gün geçince göğüslerim akmaya başladı hep ipislak oluyordu sanki ilk doğum yaptığım gün gibiydi😃 kuzenimde aldı onda hele hic süt yoktu. Şelale maşallah şuan 😃 sütm yağlı olsun diye de fındık ceviz yumurta sebze et felan yiyorum. Oldu bitti iste 😃 1 buçuk ay gidiyor 300 TL suanda. Mamanın kutusu olmuş 300 TL toplsan 1 hafta gitmiyor. Umarım sende de işe yarar ☺
Tosi Prenses_dzce idrarının rengi çok koyuydu, neredeyse turuncu kiremit rengindeydi ve pembe lekeler vardı bezinde
TugceYildiz1 Çoğalır çoğalır sen kendine inan sütüne güven emzirme sonra sağım var 2 gün önce aynısını yaşadım stres sıkıntılı ailemle alakalı sorunlar vardı en sonunda patladım beni bu hale getiriyorsunuz sütüm kesiliyor diyince sorunlar bitti benimde kafam rahatladı sarılık kaynaklı hastaneye gitmiştik baktım herkes benim gibi görünce biraz daha su serpildi yüreğime konuştukça annelerle iyi geldi ertesi gün toparladım peşine takviye aldım. Dilruba demirezer var Instagram’da ben önceki çocuğumda da aynı sprunu yaşamıştım onun çayını almıştım iyi gelmişti şimdi hem çay hem tabletini aldım sütüm şimdi çok şükür toparladı iyice
monami_ Biribiri çoğalır bol su bulgur taze soğan sarımsak lactamil iyi beslenin protein alın bol bol 2 yumurta yiyin hemen artar. Yalnız kendinizi bebeğiniz için sakinleştirin.