Kızlar 4 aya giricek atak başladı ama öyle böyle değil sürekli gezmek istiyor kucakta indirdiğim an ağlıyor hele uyutmak okadar zor ki ağlaya ağlaya sesi kısılcak diye korkuyorm uyutamıyorum bi türlü gören işgence yapıyorum sanar öyle bi ağlamak benden başkasında uyumuyor artık dermanım kalmadı siz neler yapıyorsunuz nekadar sürücek bu durum pskoloji falan kalmadı bir haftadır