Aaylinnnn 5 aylık bebeğim var ve yeni hamile olduğumu öğrendim napıcamm ben 😭10 sene bebeğim olmadı tüp bebekle dünyaya kız çocuğum geldi şimdi tekrar hamile kalmışım kendiliğimden
Yaz_duru Aaylinnnn ne guzel işte Allah’ın hediyesi burda eleştiren çok olur şimdi illaki her türlü zorluk olacak ama sabır inşallah hakkınızda hayırlısı olsun
Yaz_duru Aaylinnnn benimde kızım 18 aylıkken hamile olduğumu öğrendim o kadar söyledim kızdım niye böyle oldu diye tama hamilleligi alıştım 4 aylık kontrolde.bebegimin öldüğünü öğren ve çok zoruma gitti.Sizde sevmeye bakın olmuş bor kere
Aaylinnnn Yaz_duru yok Allah tan gelene haşa sözüm yok başta kendi ailem eleştirir zaten de daha küçük olacak yetemem duygusu var yoksa istemediğimden değil gerçi ikizler üçüzler bakılıyor benim yine 1 yaş olucak ama ne bileyim
Yaz_duru Aaylinnnn ailene sağa sola bakma kendine bak sen yorulacak olan sensin inslalah bebeğin akıllı olurda yormaz seni şimdiden rwbbik seni yormasin kimsenin lafına bakma
Gunesanne Allah bir kolaylığını veriyor, siz sadece sevmeye bakın, sizi hissediyor. Ne güzel kendiliğinden olmuş, adınıza çok sevindim. Sağlıkla gelir inşallah kardeşi :)
Aaylinnnn 1aysekaplannnn yok son 1 aydır emzirmiyordum yani sütüm azdı tamamen gitti sonra adet hiç olmadım
Mevacanimkizim Aaylinnnn ne kadar güzel Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️ eşimin kuzeninde 7 yıl olmadı oda tedavi gördü bir düşük yaptı sonra oğlu oldu, oğlu 9 aylıkken 2 aylık hamile olduğunu öğrendi kızı olucak şimdi 😊 bide halamda aynı oldu 15 sene sonra kızı oldu peşinden oğlu oldu abla kardeş değilde arkadaş gibiler 1 yaş var aralarında çok iyi anlasiyorlar maşallah 😊
Aaylinnnn Mevacanimkizim elbette güzel yanları da var ben biraz desteğim olmadığı için bundada zorladım en başta ikisi bir şimdi yapabilir miyim kaygısı hayırlısı olsun inşallah teşekker ederiö❤️