Kızım 13 aylık. Ateşi vardı. Ama çok yüksek değildi. Dışarda 10 dakikalık işim vardı. Annem ve anneanneme bırakmıştım. O ara anneannemin dolabında turuncu calpol varmış yeğenlerim var onların kızıma içirmişler. Ne kadar içirdiniz diyorum 1 çay kaşığından az içirdik diyorlar. Kafayı yicem birşey olurmu kızlar. Acile falan götüreyim mi. Şuanda hareketlerinde falan hiçbir değişiklik yok