EFA- Merhaba bugün hepatit b aşısının ikinci dozunu olduk hemşire ateş huzursuzluk yapmaz dedi ama kızım sürekli ağlıyor ve aşı yerinde kızarıklık var normal midir?
Tugcebyrk EFA- evet ateş yapmıyor ama aşılar illaki huzursuzluk yapıyor bebeklerde çok huysuzsa bence calpol verebilirsiniz ben aşı yeri kızarınca soğuk kolanyayı pamuğa sıkıp aşı bölgesine kompres yapıyordum iyi geliyor geçmiş olsun