Caaak bebeğim 8 aylik olmak üzere daha hiç ekran görmedi. Açıkcasi hic seçenek olarak düşünemdim çok bunaldığim da babasini anneannesini gorüntülu aradiğim oldu birkac kez ama orda karşılıkli iletişim olduğu için sorun olmuyor. Yani çok zorlandiğimda dışarı çıkarıyorum tabi ki herkesin bakiş açısı ,yaşantısı farkli ama bir bebek ekrandan hiç etkilemeyedebilir çok ciddi sorunlarda yaşayabilir ikisininda garantisi yok onun için en azindan 2 yaşina kadar ekran göstermemek için çabalayacağim.