Tabiki alın. Biz defalarca yaşadık geceleri dürekli uyanır ağlardı idrar yoku enfeksyonu çıktı çişini
Yapamıyordu mama su sürekli
İçiyordu ama bezi hep kutuydu antibiyotikle atlattık bemce hiç düşünmeden başlamaşısınız. Enfeksyona biz yetişkinler bile dayanamıyoruz ki onlar nasıl dayansın.