anneyimben25 9-10aylıkken kullandık gölgelikli simiti büyük olduğu için iyi bir kolluk almanızı öneririm 14aylıkken almıştık gayet rahat yüzdü ha ek olarak simitini de götürmüştüm hiç istemedi ☺️2,5yaşında hala kullanıyoruz gözüm kapalı bırakıyorum kendi kendine onunla yüzüyor.myminibaby kolluk ismi de