Aysegul___ Türkiye den almanyaya kargom var ptt ile şuan birkaç gündür İstanbul pim merkezinde bekliyor bu durumu yaşayan var mı? Bide ptt Almanya içine kadar mı geliyor yoksa başka bir kargoya devir oluyor mu?
KucukAnne344 Aysegul___ ptt illeti iste arayin sikayette bulunun yoksa boyle ertelerler sanki zorla calistiriyorlar
tubiiik_ Aysegul___ ptt de kargom kayboldu benim birisine teslım etmısler 2 ay olacak bi sonuc yok ortada arayın şikayet edin
Aysegul___ KucukAnne344 çok sinir bozucu ya 15 günde gelir dediler 10 gün bitti 5 günde de çok zor gelir