Evet yaşattığımı çekiyorum belki çok mızmız bir bebekliğin olmuş ama kızım beni çok yoruyor gün bitmiyor tabiki isyan değil ama hiç bişey yapasım gelmiyor, gurbetteyiz bırakıp kafa dinleyecek kimsem yok.
Bugün çok zorlandım artık ne uyuyor ne yiyor ne mızmızlığı bitti hep ağladı bütün gün..
Böyle olup günü nasıl bitiriyorsunuz?