Ezgi-123 ah benimki de öyle ya, 2 gecedir geceleri max saat başı kalkıyoruz. Gündüz uykularımızdan da sadece bir tanesi sağlıklı oluyor… Ne yapacağımı şaşırdım. Ağzı ful salya, eli sürekli ağzında ama kabaran bir diş eti vs de yok. Sebebini anlayamadım bir türlü..