Mine16 Kızlar 5 gün önce sezaryen doğum yaptım. Gebelikte çok dikkat ettim beslenmeme bu yüzden ödem şişme yaşamadım ayak bacak yüz burun çok şükür yaşamadım doğumdan sonra ayaklarım ve bacaklarım da şişlik var aslında su tüketiyorum 2.5 lt yaşayan var mı?
Ececiiim Mine16 evet ilk 1 hafta öyleydi. Ayakkabım bile olmamıştı. Hamileyken asla ödemim yoktu ama. Doktora sordum normal idrar ve terle atıcaksın dedi öyle de oldu
Yagmur_24 Mine16 benim ayaklarım diktörgen haline gelmişti fotoğraf koymayı bilsem koyarım hayatımda böyle bir görüntü görmedim hamilelikte de hiç yaşamadım yüz ayak şişmesi vs ama 15-16 gün sonra inip normal hale dönmüştü ve ayakkabı giyememiştim terlik giymek bile sıkıyodu hastaneye falan terlikle gitmiştim😂 ama düzelecek merak etmeyin
tassmyy Bende de aynısı olmuştu. Gebelikte olmayan ödem doğumdan sonra oldu bol su içtiğim halde ama geçti sonradan.