Bende almayı düşünüyorum youha kullananlar çok memnun şarjlı takıp hem ev işlerini yapıp hem de bebekle ilgileniyoruz diyorlar alırsam kesin onu alacağım ama biraz pahalı avent veya lanşinohta da prize bağlı kalıyorsun süt sağmak istediğin zaman yerinden kalkmaman gerekiyor kafanıza hangisi uyarsa onu alın