Dilekkbyzt Merhaba kızlar 28 gün sezeryan oldum ve Bacak Kısmında yani baldır dediğimiz yer Asirii kaşıntı kabaarik. Ve morarmis neden acaba
01Keziban Dilekkbyzt bende sezeryan oldum ve dikiş yerlerim kaşınıyor kaşısam dahi fayda etmiyor 40 gün oldu ama hala uyuşuk bir şekilde
Gamzelibulut 01Keziban 10gun sonra tam6 ay olcak benım yenı yenı gectı sayılır ara ara hala bende de oluyor o uyuşukluk