NG16
Kıyamam ya çok zor oluyor 😔 acısı doğum acısından daha zor geldi ağlaya ağlaya emziriyordum hala şimdi gibi aklımda doğumu unuttum onu unutmadım 😃 ne yaptıysam olmadı ne kremler sürdüm aklıma gelecek herşeyi yaptım emzirmeden önce emzireceğim zaman emzirdikten sonra zeytinyağı sürdüm ve 15 gün sonra geçti çok şükür tabi herkese farklı şeyler iyi geliyor dene bakalım denemekten zarar gelmez ☺️ geçmiş olsun 😘