Kızlar kullanıp memnun kalan var mı? Bıyık için değil kaşıma kullanmak istiyorum, kaşım gerçekten beni bıktırdı kuaföre gidiyorum 3 güne kara kara tüyler çıkıyor. Bebekli olunca da bi baktım unuttum 7 günde amazon ormanına dönüyor kaşım, her defa kuaföre gitmek olmuyor yada habersiz bir yere gidiyoruz , zor durumlar için almak istiyorum. Kullanan var mı , kaşım zaten kalınlaşmaz da, kaş düzelten yerde başka yerlerimi kesmekten korkuyorum😅
Birde kullananlar hangi markanı kullanıyorsunuz?