Kızlar bebeğim anne sütüyle besleniyor fakat hep ağlıyor çıldırıcam memeye geliyor 5 dk emip sonra başlıyor ağlamaya kucağa alıyoruz yine ağlıyoruz memede uyuyor indirdiğim zaman uyanıp ağlıyor uykudan ağlayarak uyanıyor yani çoğunlukla bu şekilde hergün duş alıyor dışarda bebek arabasında uyuyor. Gaz damlası veriyorum gazını çıkartıyor maşallah. Bu durumda olan anneler var mı ? Yoksa sadece benim bebeğim mi böyle annemler yardımcı oluyor yanımda fakat bir süreliğine yoksa cıldıracağımmm sizlerin böyleyse nasıl geçti..