Edada Kızım 7,5 aylık. Doktorun verdiği listeye bakarak hazırlıyorum.
Sabah-öğle arası kahvaltı (yumurta sarısı, labne, pekmez, bebe bisküvisi, bazen avokado, bazen de içine sevdiği bir meyveden de ekliyorum).
Ara öğün gibi olarak da yeni bir sebze ya da meyve tattırıyorum.
Akşamüstü sebze/çorba ve yoğurt. (Aynı sebzelerle ya çorba yapıyorum ya da püre gibi yapıp yediriyorum ve iki şekilde de zeytinyağı ekliyorum.)
Tabi çoğunlukla yemiyor. Ben de pek zorlamak istemiyorum.
Siz nasıl yapıyorsunuz?