Selam kizlar 🌸 Bebegim yarin tam 9. aylik olucak .. 5 aydan beri kendi basina uyumayi ogretmistim.. besigine birakip pis pis acip emzigini verirdim saga saola doner kendi uyurdu ya da yaninda uzanirdim oyle uyurdu .. geceleri de uyanmiyordu.. ( hasta olmadigi donemler haric ) dunden beri baska bir bebek oldu.. aslinda 10 gundur evimizde degildik, kaynanamlardaydik koyde .. acaba yerini degistigi icin ola bilirmi? bugun geldik evimize .. bir kac gundur cok mizildaniyor genelde kendi basina oynamayi cok severdi.. uyutuyorum geri uyaniyor ya da saga sola donerek gozu kapali agliyor ama yuku halinde.. sebep ne ola bilir acaba bir yeri falanmi agriyor😬🥲 bu aya kadar hic atak yasamadik yasadiysa da hissetmedim yani o kadar yormadi beni atak ne zaman geldi gitdi bilmedim o yuzden bu haline sasiriyorum, endiseleniyorum