Ervanur24 Merhaba anneler bugün sağlık ocağı 2.5 aylık bebeğim için vitamin olarak monovit D3 verdi ücretsiz ilk defa aldım önceden devit3 olanı kullanıyordum bugün misafir olarak gittiğim sağlık ocağı onu verdi sizler kullanıyor musunuz
Senazz11 Ervanur24 tanıdık eczacimiz var monoviti direk at gitsin dedi normal D3 var ondan 3 damla ver eğer gaz sanci yaparsa ocean kullanırsın dedi
Gizem-01 Ervanur24 bizi direkt kabız yaptı 3 gün sancılandı oğlum. Devit 3 e geri döndüm. Hala sıkıntısını yaşıyor oğlum. Attım çöpe valla
Sinem61 Ervanur24 ocean kullanıyorum içeriği temiz. Sağlık ocağınin verdiklerinin içinde paraben gibi kimyasallar var.