Normalde hiçbir batıla inanmayan ben bu dönemde gerçekten kendime inanamıyorum. Her gelen bir şey söylüyor dönemindeyim. 18 günlük olduk. Babamız dün işe başladı annem yanımdaydı o da evine geçti. Kızımla kaldık başbaşa. Keşke daha önceden kalsaydık birbirimize daha çabuk alışırdık diye düşünüyorum. Neyse konumuza dönelim. Annem eve geçerken ‘Bak evde yalnızken sakın uyuma’ dedi. Şimdi benim kızım gece uyumuyor gündüz uyuyor. Eşim akşam geç geliyor. Ben hiç mi uyumayacağım canım böyle iş mi olur. Uyusam ayrı uyumasam ayrı. Var mı lohusayken tek olup da uyuyanlar merak ettim. Sanırım karabasan gelir diye uyuma diyorlar. Sadece annem dese belki bunladar dert etmem ama kayınvalidem arkadaşlarım hepsi aynı uyarıyı yapıp duruyor