İyi günler anneler bayramda bir köye gidip gelelim dedik o kadar dikkat etmeme ragmen hava değişiminden ötürü hasta oldu bugün 3. Günü ve şiddetlendi grip ve kuru öksürük var emmek istiyor ama burnundan nefes alamadıgı için ememiyor ve aglıyor uyutuyorum öksürmekten uyuyamıyor aglıyor serum fizyolojik damlatıyorum sürekli temizliyorum burnunu ama fayda etmiyor yarına randevu aldık ama yarına kadar ne fayda eder yazar mısınız 😢