Merhabalar anneler kızım 3 gün önce 1 yaşını doldurdu 9 aylıkken ayağa kalkıp tutunarak adım atmaya başladı hala da öyle yürütmeye çalıştıryoruz ama pes edip oturyor herkes yaşını karşılae dedi fakat karşılamadı bende herşeyi zorlamayı seven bi anne değilim herşeyi akışına bırakıp zamanı geldiğinde yapar tarafındayım ama birşeylerde eksik olup olmadığımıda düşünmüyor değilim yürüme cesaretini nasıl verebilirim ve neler yaparım öneriniz var mı?