Yenianneyimm Kızlar bebeğim vakumla doğdu boynunda sorunları var tam dik tutmak istemiyor kucağımda 4 aylık yüz üstüyken kaldırıyor ama kucakta yere bakıyor hep vakumla alakalı mı ve kafasındaki vakum şişliği yamukluk felan aşırı moralim bozuluyor her baktıkça üzülüyorum bebeği vakumlu doğup kafa şekil bozukluğu ve boyun problemi yaşayan var mı güzel anneler cevap verirseniz sevinirim
2kiz1oglan Kızım vakumla doğmadı ama zor bir doğum olduğu için kafasında şişlik vardı, bir ayda geçer dedi doktorlar, gerçekten de bir ay içinde kayboldu çok şükür.