Ruveydaa Kızlar merhaba, 6 aylık oğlum hastalanmış. Öksürüyor hep. Doktor buhar verdi, ilaçlar antibiyotikler falan 😞 Nasıl atlaticaz bilmiyorum daha çok minikk 😞 Çok korkuyorumm, ilk defa hastalandı.
Guledanur Ruveydaa sakın olun hasta olması bir nevi iyi bağışıklık kazanıyor bundan sonra çok kez başınıza gelicek malesef ilaçlarını zamanda verdiğiniz zaman bir süre dikkat ettiğiniz taktirde çabuk atlaticagina eminim bedenleri kucukucuk ama metobolizmalari bizlerden daha güçlü unutmayın
Defnem1320 Çok geçmiş olsun öncelikle 🌸 Benim bebeğim iki aylıkken hastalanmıştı bizde evde hava, antibiyotik tedavisi uygulamıştık çok şükür çabucak toparlanmıştı. İnşallah çabucak toparlar 🙏