hilalella Kızlar merhaba 4 ay önce doğum yaptım haziran 16da regl oldum 5 gün sürdü 2 gündür kahverengi akıntım var sizce sebebi nedir korkuyorum
ElifDefne3535 hilalella çok normal bence adetten önce bende de oluyor doğumdan sonra başladı ve aşırı düzensiz adetim
hilalella Korkmam gereken birşey mi takvime göre 9 gün sonra hastalanacağım bunun belirtisi olabilir mi
hilalella Funda-12 ah kusura bakma arkadaşım ben diğer posta sana vereceğim cevabı o posta vereceğim cevabı da buraya yazmışım kanama normal dediler bugün yarın hastalanmam lazım kesin belli olur zaten