Cnsy00 doktor kilo alım periyodu için ne diypr ? Benim de bebeğim birinci ayında kilo verdi, öncesinde almıştı ama daha sonra emzirme danışmanlığı aldım emzirmeye devam etmek için, hep minimumda kilo aldı açıkçası, örneğin günlük 15-30 gram alması inın normal olduğu dönemde sadece 15 gram alıyordu ama doktoru bunun o un kendi çizgisi olduğunu söyledi, kendine özgü bir persentişilü var dedi, aralıkların tabanında kilo aldı, bir sonraki ay 17 gram aldı mesela günlğk. )) Öyle kabul ettik onu ve ben mamaya abanmadım açıkçası, nihayetinde kilo alıyor ve gelişimi ve sağlığı çok iyi idi..