RabiaOztrk22 Merhaba hanımlar. 1,5 Aylık kızım var. Arada bir boş öğürüyor. Kusacakmış gibi ama kusmuyor sadece öpürmesi var doktora sordum birşey demedi önemsemedi. Bu durumu yaşayan var mı varsa neyden kaynaklı ?
Melike-emirasaf RabiaOztrk22 benim bebeğimde de var 4 buçuk aylık şuan devam ediyo herhangi bi sikintisi yok reflekslerinden biriymiş buda zamanla geçer mis
RabiaOztrk22 dgn-adl1 yok hayır öyle bir şikayetimiz yok olsa mutlaka anlardım sadece boş öğürme acaba fazla emziğinden kaynaklı olabilir mi ama gerçi Fazla emince zaten otomatik çıkarıyor ama anlamadım
RabiaOztrk22 Melike-emirasaf öyleyse sıkıntı yok o zaman. Korktum açıkçası doktorda önemseyip soruma cevap vermedi merakta ettim açıkçası. Teşekkür ederim
dgn-adl1 RabiaOztrk22 emzik veriyorsanız ondan da olabilir benim oğlum da emziği bi kaç saniye emiyor öğürerek atıyor çünkü bazen
Melike-emirasaf RabiaOztrk22 bende bu doktorları anlamıyorum bazen bende ama korkulacak bi durum telaslanmayin
RabiaOztrk22 dgn-adl1 evet evet emziği verdiğimde de öğürüyor çok nadir emiyor o yüzden vermiyorum sadece dışarda çok mızmızlandığı zaman veriyorum o zaman emiyor başka türlü evdeyken istemiyor öğürerek atıyor