İlk başlarda sadece beni tanıyan minik bebegimi emzirmenin ardından kucağıma alıp hem gazını çıkarmak ardından uyutmak çok zevk veriyordu. O minik bedenini kucağıma alarak uyutmak onun kokusunu içime çekmek dünyanın en muazzam şeyi hala öyle yanlış anlamayın ama tabi ki artık bebegim 10 aylik büyük bir bebek oldu ve gittikçe ağırlaşan bebeğimi kucakta pişpis yaparak uyutmak gerçekten çok zorlaştı belim sırtım o kadar ağrıyor ki anlatamam. Artık uykuya dalma süresi çok uzadı önceden 3-5 dk arası kucagimda sallayarak uyuturdum şimdi neredeyse 1 saati buluyor. Ayakta sallama teklifimi Red ediyor ne yapsam bilmiyorum