Gazel1 Arkadaşlar merhaba bezde ki bu renkli kısım kan mı acaba anlayamıyorum. Bilen aydınlatırsa çok memnun olurum 
incir-receli Gazel1 ihmal edilecek birşey değil ya yarın kendi doktorunuza yada acile gidin sıvı eksikliği yada yetersiz beslenmeden olur
Deletedmom_68 Deletedmom_68 doktorunuzun. numarası varsa atın ama sıvı eksikliğinden olabiliyor böyle turunculuklar. idrar tahlili gerekirse kanda elektrolitlere bakabilir doktorunuz
Gazel1 8 aylık. Tamam çok teşekkür ediyorum en iyisi tahlil vermek annem normal dedi ben yine bi buraya soruyum dedim
Gazel1 incir-receli aslın 1 haftadır iştahı çok açıldı yiyor ama susuzluk olabilir zorla içiriyoruz . İnşallaj bir şey çıkmaz