Merhabalar kızlar. Kızım 17 aylık 6. Ayından itibaren kabızlık sorunumuz vardı son bir haftadır kakasının geldiğini anlıyorum kucağıma gelip kaka cis diyor. Zıp zıp yapıyor kucağımda azıcık sallıyorum kalasını artık Günlük yapmaya başladı. Çişini de söylüyor çiş çiş diye. Bezini çekiştirip duruyor. Oynarken birden anne çiş diyip duruyor kucağıma almamı istiyor. tuvalet eğitimine başlamalı mıyım acaba ? Hiçbir bilgim yok biri anlatabilir mi 💕🥹🙏