Cigdem61 aynı benim kızımı anlatmışsınız. İnanın 18.ayına kadar böyle devam etti. Sonra yavas yavas iştahı açıldı ama dediğim gibi şuan hala öyle dolu dolu yemez. İştahsız bebek çok ama çok zor. Genellikle detaylı tüm tahlilleri yapıyorlar. Kan sayımı,idrar,gaita,alerji,hormon testleri,Tsh lara varana kadar bakıldı. 8-9 tüp kan vermiştik o zaman düşünün. Artık gastroda çocuk doktoruda bebeğiniz sağlıklı minyon bir bebek olucak takılmayın dedi. Boy ve baş çevresi daha önemli dediler. Bizim süreç böyle ilerledi. Hala 4-5 ayda bir kan tahlili veriyoruz ne olur ne olmaz diye.