Hkshkshsk ayy valla aynısı benim oğlumda var isilik diyorum ama kapalı yerden ziyade açık yerlerde de var bugün takip ettim terledikçe belirginleşiyor öyle olunca da isilik diye karar verdim umarım öyledir dün doktora gösterdim aile hekimine gitmiştim güneş alerjisi dedi ama bilemiyorum bana pek öyle gelmiyor çünkü ev çok sıcak ve sürekli otururken bile terliyor