Pnar35 Kızlar merhaba, doğum sonrası rapor ücretini alanlar bilgi verebilir mi ne kadar süre sonra yattı 🙏🏻
CaninannesiCemre Pnar35 parça parça yattı bana ,tek seferde değil de .. Muhasebeciyle konuşup ayarlamıştık,raporumu onayladıkça yatmıştı