_merva46 Allah yardımcın olsun canım. Benim de evim hasarlı kaynanamda kalıyorum ben , konterner da çocukla rahat edemem diye buraya geldim. İki çocukla çok zor oluyor ama ilerisi çok iyi , çocuklrı yaşları yakın olanlar hep öyle söylüyor. Küçüğü 3 yaşına girsin rahatlarsın diyorlar. Benim küçüğüm şuan 8 aylık , ya sabır çekiyorum