silad70 benm kızım 3. Ayında 2. Ayından beridir var dün kontrolümüz vardı doktor 1 yaşına kadar gider dedi geçmezse ancak o zaman ufak operasyon diyor, doktorlar o süreye kadar normal görüp müdahale etmezken neden hurafe şeylerle kafanızı yoruyorsunuz Kİ. Kötü bişi olsa hemen gerekeni yaparlardı zaten
Akışına bırakın aksi bi durum olmadıkça endişelenmeyin doktor takip eder zaten