Kizim 2019 ocak basinda doğdu herkes anaokulu/anasınıfı için erken diyor ama suan 4.5 yaşında okula başladıktan 3 ay sonra 5 yaşına girecek gerçekten erken mi e devlete bakiyorum ilk haftası aciklanavak diyo hafta bitti hala bişey Yok hic benim gibi yazdiran varmı kendisi veya cevresinde gercekten erkenmi